sobota, 23 czerwca 2018

Album dla nauczyciela na zakończenie roku

Cześć !

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś nad czym pracowałam kilka dni. Poproszono mnie o przygotowanie albumu na pożegnanie dla dwóch nauczycielek od grupy przedszkolnej. Głównym zamysłem było połączenie prac dzieci razem ze zdjęciem oraz podziękowaniem. W rezultacie wyszło tak jak na załączonych zdjęciach ;-) Każdy album był inny, prezentuje Wam środek jednego, a okładki obu albumów :-)
Wielki szacunek dla rodziców dzieci, którzy bardzo zaangażowali się w tworzenie podziękowań. Sami zorganizowali rysunki dzieci oraz teksty podziękowań do środka albumu. 
W swojej pracy użyłam Papierów Piątek Trzynastego: Mała Dziewczynka oraz Summertime, papiery od i Kropka, a także Galeria Papieru: Nauka na całe życie. Stempelki na tylnej okładce pochodzą od I love digi.

Jesteście ciekawi co z tego wyszło? To zapraszam do oglądania zdjęć ;)
P.S. Panie były bardzo wzruszone, podobno poleciały łzy. Zazdroszczę takiego prezentu :)
















 






Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca wpisu :D Jeśli tak, pozostaw po sobie jakiś ślad - komentarz, wiadomość, będzie mi bardzo miło !
Pozdrawiam, Klaudia

2 komentarze: