sobota, 14 lipca 2018

I love you my little girl


Witajcie!
Chciałabym Wam pokazać pracę, którą wykonałam na wyzwanie. Jakie? tego dowiecie się na końcu mojego posta. Inspiracją miała być dekoracja domu.
 Postanowiłam stworzyć zawieszkę do pokoiku mojej córeczki, który będziemy urządzać za kilka miesięcy. 
Bazą do zawieszki jest serce wykonane z kawałków bielonej kory. Fotografię wykonała Patrycja Rus-Cader Fotografia (przy okazji odsyłam na jej profil na FB https://www.facebook.com/PatrycjaRusFotografia/). 
Może zdziwicie się, że to dziewczynka, a głównym akcentem jest niebieski.. Hm.. stereotypy? Ja akurat lubię ten kolor, przyznam szczerze, że większość dodatków mamy w tym kolorze, myślę, że w pokoiku Gwiazdeczki też będzie królował ten kolor.

Do rzeczy... w swojej pracy wykorzystałam papiery "Piątek Trzynastego" z kolekcji My little girl oraz Summertime. Chciałam stworzyć coś w stylu mini LO (tu niestety ograniczała mnie mała powierzchnia). Sami zobaczcie efekt. To moja pierwsza praca tego typu, mam nadzieje, że będą kolejne. Podobnie jak Ula z BloomCraft zastanawiam się jak przymocować zawieszkę do ściany bez wiercenia... Macie jakieś patenty?  Mąż dopiero co ściany wygipsował, więc szkoda robić dziury :D
Przy okazji zapraszam was do odwiedzenia mojego profilu na FB  https://www.facebook.com/kartkowokolorowo/  gdzie zdjęcia prac pojawiają się znacznie częściej niż na blogu :)

Dotrwaliście do końca? To zapraszam do zostawienia po sobie śladu w komentarzach.

A swoją pracę zgłaszam na wyzwanie BloomCraft #22Homedecor.











1 komentarz:

  1. Cudowne serce. Ozdoba wyszła fantastycznie!
    Jeśli chodzi o zawieszanie bez wiercenia to planuję wykorzystać jeden z produktów TESA. Mam fajne wieszaczki ale na tynk się nie nadają. Przy kolejnej wizycie w markecie wezmę inny system. 😊
    Tymczasem za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń